Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

SVAR PÅ TAL :D

   
Maddiz ♥ om Cha bloggen, som jag sa skulle det inte bl...:
HA en underbar lördag & glad påsk gumman! <3

Svar; aw tack deetsamma gmn! <3
     
       

LINDSHE - svart bälte i shopping! - om Basshunter ft. Big Brother - fest i hela huset!:

Söt söt söt ! :D <3
Jag älskar att hitta /läsa nya, helt underbara bloggar och idag är jag ute efter att lägga till bloggar på bloglovin som jag sedan kan följa framöver :)

Det här är min bloglovinlänk -->> http://www.bloglovin.com/blog/1756797/lindshe om du vill följa min blogg :)
Skicka gärna din länk så att jag kan följa dig! Fett nyfiken :)

Pussis ! :) <3


Svar; hejhejhej! eftersom att jag har en ny blogg så kanske du kan följa den ist, den heter http://amandaofsweden.myshowroom.se :D
PUSSS! :D

Vicky ! om aw vicky älskling!:
Älskling! jag är alltih på din sida! Jag vet hur det känns!
PUSS! (L)

Svar; aw babe, jag är alltid på din sida också! PUSS! (L)
 
annica om RICINOLJA FÖR HÅRET!:
hur många ggr i veckan ska man köra ricinoljan??

Svar; jag kör ca 2-3 gånger i veckan men det väljer du ju helt själv hur mycket du känner att du behöver /hinner ha i det, sedan en gång i veckan sover jag med det och sköljer ur det på morgonen efter! :) hoppas du fick veta det du ville, annars är det bara att fråga igen, men befinner mig nu på http://amandaofsweden.myshowroom.se : D PUSS!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: